Mağazalarınıza giren hiç tanımadığınız müşterilere güvenli satış yapmanıza imkan sağlayan Fatura Güvence Sigortası ile cirolarınızı arttırmanızı sağlıyoruz.
Perakende sektörüne canlılık getiren Fatura Güvence Sigortası ile nihai tüketiciye satış yapan mağazaların güvenle büyümesini sağlayan ürünümüz, mağazaların tahsilat ve istihbarat yükünü üzerinden alarak müşterilerinin borçlarını ödeyememe durumlarında poliçede belirtilen teminatlar ile müşteri yerine geçerek mağazaya kalan alışveriş tutarlarını öder.
Bu sigorta ile poliçede kararlaştırılan kredili satış sözleşmesinde, Müşterilerin; aciz, icra takibinin sonuçsuz kalması gibi ve bununla sınırlı olmamak üzere herhangi bir nedenle, Kredili Satış Sözleşmesine istinaden yapması gereken ödemelerini yapmaması (temerrüt) riskine karşı asıl borç tutarı, Kefalet Sigortası Genel Şartlarının A.2. maddesinde yer alan performans teminatı kapsamında ve anılan genel şartın uygulanabilir diğer hükümleri ile poliçede belirtilen limit, istisna ve işbu özel şartlar çerçevesinde teminat altına alınır.
Poliçe başlangıç tarihinden sonrasında Sigortalı ile Alıcı/Müşterileri arasında mal satımına dair yapılmış ve en fazla 24 aya kadar taksitle yapılan mal satışlarına dair sözleşme ve eki temliknameyi ifade eder. 24 aydan uzun süreli taksit ile yapılan satış sözleşmeleri, bu sigorta teminatının dışındadır.
Sigorta Limiti: Sigortacının herhangi bir Müşteri ile ilgili olarak üstlendiği azami sorumluluk tutarı olan 15.000 TL.’yi ifade eder.
Teminat sigortalının muhtelif alıcılarla yaptığı sözleşmelere göre faturalandırılan ve bedeli özel şartlarda belirlenen azami vade süresi içinde ödenmesi kararlaştırılan mal satışlarına uygulanır.
Teminat Başlıkları
• Müşterinin borcunu ödememe veya ödeyememesi durumunda kalan borcun mağazaya ödenmesi teminatını içermektedir.
Taksit ve vade sınırları yasalar çerçevesinde düzenlenmektedir.
Poliçede belirtilen sebeplerden dolayı bir hasar meydana geldiğinde, 7/24 hizmet veren 0850 340 34 34 no’lu çağrı merkezimizden veya 0216 465 73 53 no’lu Genel Müdürlüğümüzden bilgi alabilirsiniz.
Hasar dosyasının açılabilmesi için;
Aşağıda belirtilen evrakların 19 Mayıs Mah. İnönü Cad. Tüzün Plaza no:96/4-5-6 Kozyatağı Kadıköy / İstanbul Hasar Grup Müdürlüğü adresine gönderilmesi gerekmektedir.
Hasar durumunda sizden istenecek belgeler:
• Normal şartlar altında riskli ürünlerde işletmelerin müşteriyi araştırma süresi ortalama 3 gündür.
• 3 dakikada sonuçlanan araştırma sonrasında müşteri kaybı yaşanmaz.
• Ürün müşteriye 3 dakika içinde teslim edilir.
• Bu süreçte elimizdeki verilere göre 2016 ilk çeyreğinde tüm açık hesap satışlarını sorgulayan firmaların, satış ciroları en az 15% oranında artış gösterdiği gözlenmiştir.
• Vergi levhası
• İmza Sirküleri
• Firma sahibi ve varsa ortakların kimlik fotokopileri
• Faaliyet belgesi
• Ticaret sicil gazetesi
Ek bilgiler
• Şubelerin isim/adres/telefon numaraları.
• Yetkili isim/telefon numarası.
Her bir şube için Taxit® sistemini kullanacak kullanıcı isim/cep telefonu/mail adresi bilgileri